sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Ansa-corson (Besties Reteesti Vaan) juoksu on alkanut!

Keikkakoira-Ansan omalta FB-sivulta kopsattuna tuoreimmat uutiset: "Moro! Kävin eilen lääkärissä ja jalka on parantunut hienosti! Lenkkiäkin saa jo pidentää, eikä sisällä tartte enää pitää mitään käärettä, ulkona pieni tukiside vain. Kuin siistiä se sitten on!? Toinen asia; mulle puettiin tällaset törkeet pöksyt ja mun aivotoiminta on orientoitunut hyvin pitkälti vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Enkä ole niin turhan nirso; koetan käyttää viehätysvoimaani myös naapurin chihuahua-herraan. Mulle on kuulemma kuitenkin katseltu joku komea cane corso- rotuinen sulhanen Norjasta saakka ja me lähdetään sinne kahden viikon sisällä kyläilemään. Sen nimi on kuulemma Yoshi. Jos kaikki menee suunnitellusti, mulla pitäis olla kesällä aika tokka pentuja! Jos sua kiinnostaa ne tulevat pennut, ota yhteyttä Kääriäisen Mariin Besties-kenneliin. Sieltä sää saat lisätietoa. Muista kuitenkin, etten meidän rotu ole ihan kaikkein helpoin sohvapottu ja kaikki koirat ansaitsee loppuelämän kodin ja paljon toimintaa ja liikuntaa ja sitä rakkautta. Nyt mä keskityn näihin nokosiin."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti